torsdag 23 juli 2009

Having the time of my life!

Det är så roligt att så många har hört av sig och visat intresse för mina tavlor! Jag är på gränsen till överväldigad vid det här laget. Och det är så kul! Just nu har jag börjat jobba på allvar med idén om en utställning till början av hösten, och möjlighet i samband med den att då köpa tavlor för de som visat intresse. Jag kommer att posta fortlöpande om det här på bloggen sen när det börjar bli aktuellt med plats och tid, men tänkte även ge möjligheten för de som vill ha den att få samma info via mail. Sänd då bara din mailadress till: johanna.gilan@hotmail.com och skriv "Lägg till mig" som rubrik så vet jag vad det gäller. Och tack alla ni som har hört av er med kommentarer och komplimanger! Det värmer mitt hjärta!

Allt gott! / JO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar